wtorek, 16 kwietnia 2019

[Serial] Gra o Tron - Sezon 8


 
 
Odcinki można obejrzeć na >TEJ STRONIE< a to tutaj to tylko miejsce na słowa klucze żeby ludzie mogli łatwiej znaleźć :D
 
Słowa klucze:
Gra o Tron S08E01
Gra o Tron S08E02
Gra o Tron S08E03
Gra o Tron S08E04
Gra o Tron S08E05
Gra o Tron S08E06
Gra o Tron S08E07

Gra o Tron sezon 8 odcinek 1
Gra o Tron sezon 8 odcinek 2
Gra o Tron sezon 8 odcinek 3
Gra o Tron sezon 8 odcinek 4
Gra o Tron sezon 8 odcinek 5
Gra o Tron sezon 8 odcinek 6
Gra o Tron sezon 8 odcinek 7

Gra o Tron S08E01 napisy pl
Gra o Tron S08E02 napisy pl 
Gra o Tron S08E03 napisy pl
Gra o Tron S08E04 napisy pl
Gra o Tron S08E05 napisy pl
Gra o Tron S08E06 napisy pl
Gra o Tron S08E07 napisy pl

Gra o Tron S08E01 lektor pl 
Gra o Tron S08E02 lektor pl 
Gra o Tron S08E03 lektor pl
Gra o Tron S08E04 lektor pl
Gra o Tron S08E05 lektor pl
Gra o Tron S08E06 lektor pl
Gra o Tron S08E07 lektor pl

Gra o Tron sezon 8 odcinek 1 napisy pl 
Gra o Tron sezon 8 odcinek 2 napisy pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 3 napisy pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 4 napisy pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 5 napisy pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 6 napisy pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 7 napisy pl

Gra o Tron sezon 8 odcinek 1 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 2 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 3 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 4 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 5 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 6 lektor pl
Gra o Tron sezon 8 odcinek 7 lektor pl

Game of Thrones S08E01
Game of Thrones S08E02
Game of Thrones S08E03
Game of Thrones S08E04
Game of Thrones S08E05
Game of Thrones S08E06
Game of Thrones S08E07

Game of Thrones sezon 8 odcinek 1
Game of Thrones sezon 8 odcinek 2
Game of Thrones sezon 8 odcinek 3
Game of Thrones sezon 8 odcinek 4
Game of Thrones sezon 8 odcinek 5
Game of Thrones sezon 8 odcinek 6
Game of Thrones sezon 8 odcinek 7

Game of Thrones S08E01 napisy pl
Game of Thrones S08E02 napisy pl 
Game of Thrones S08E03 napisy pl
Game of Thrones S08E04 napisy pl
Game of Thrones S08E05 napisy pl
Game of Thrones S08E06 napisy pl
Game of Thrones S08E07 napisy pl

Game of Thrones S08E01 lektor pl 
Game of Thrones S08E02 lektor pl 
Game of Thrones S08E03 lektor pl
Game of Thrones S08E04 lektor pl
Game of Thrones S08E05 lektor pl
Game of Thrones S08E06 lektor pl
Game of Thrones S08E07 lektor pl

Game of Thrones sezon 8 odcinek 1 napisy pl 
Game of Thrones sezon 8 odcinek 2 napisy pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 3 napisy pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 4 napisy pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 5 napisy pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 6 napisy pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 7 napisy pl

Game of Thrones sezon 8 odcinek 1 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 2 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 3 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 4 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 5 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 6 lektor pl
Game of Thrones sezon 8 odcinek 7 lektor pl

Gra o Tron odcinki
Game of Thrones odcinki
Gra o Tron lektor pl 
Gra o Tron napisy pl 
Game of Thrones lektor pl 
Game of Thrones napisy pl
Gra o Tron plsub
Game of Thrones plsub


przyszedł teraz no czas na ostatni sezon ten ósmy bo ludzie bardzo dużo marudzi że się im nie podobało że ten ósmy sezon to w ogóle Gwinei wyślę jest zakończone dowiedziałem się od znajomych że to jest w ogóle nie warto oglądać w ogóle całego tego serialu bo jest to wszystko tak zrobione że zakończenie jest takie nie wiadomo skąd i że nikt się nie zadowoli oglądając to że nie ma takiego spełnienie jak się kończy serial tylko jest takie zawiedzenie i że w ogóle rozczarowanie że się nikomu to nie podobało dlatego też nie wiem czy się wezmę w ogóle w przyszłości żeby to obejrzeć ale moja recenzja jest taka że ja tego nie oglądałem i nie wiem czy będę oglądał ale może w takiej przyszłości się wezmę za to jak będziecie mnie dopingować będziecie chcieli żebym to obejrzał i jakoś się jeszcze wypowiedział bardziej sensownie na ten temat a tak to na razie to mi nic innego jak tylko polecić wam żebyście ty wy to obejrzeli bo wam się to pewnie będzie podobać ale mi chyba nie ale no obejrzycie to to sami się przekonacie helo

46 komentarzy:

  1. Dziękuję za szybkie wstawienie <3 Btw. z samych reklam pewnie dużo nie zarabiasz, jest jakiś sposób na wysłanie Tobie dotacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;)
      Kurde xD
      Aż tak sobie zasłużyłem? :D
      Ale prawda... Nie za dużo :/
      Chociaż w miesiąc wpadnie może 2.5$ xD
      Już daję linka do stronki gdzie możesz mnie wesprzeć ;)
      https://tipanddonation.com/zdzichowdwoch

      Usuń
  2. Cześc, kiedy będzie dostępny czwarty odcinek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon 6 nie jest czasem zbagowany? Widzę nazwy odc jak w 3 sezonie

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEDY pojawi się 5 i 6 odc? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pod wieczór sprawdzę i postaram się dodać o ile są ;)

      Usuń
    2. 5 wyszedł z tego co mi wiadomo wiec bardzo bym prosił ;) a 6 dopiero za tydzień wychodzi

      Usuń
    3. Aha... Spoko :D
      Narazie znalazłem tylko z napisami ale poczekam na lektora :P

      Usuń
    4. Dzięki wielkie, nawet nie wiesz jak zależy mi by jeszcze dziś obejrzeć ten 5 odc.

      Usuń
    5. Trochę późno go dałem ale lepiej późno niż później xD

      Usuń
  5. I jak? Będzie dziś 5odc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałem go gdzieś o 1 w nocy... Trochę byłem wcześniej zajęty :P

      Usuń
  6. własnie, bd dzis 5 odc czy czekamy do jutra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to właśnie pojawił się następnego dnia xD

      Usuń
  7. odcinka nie można ściągnąć, chrome zablokował go i uważa za niebezpieczny co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na openloadzie jak już byłaś to nie mogłaś pobrać? Spróbuj inną przeglądarką ;) Od czasu do czasu ten Explorer się przydaje xD

      Usuń
  8. Jak odtworzyc pobrany film nie czyta mi ich ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A TERAZ SIĘ ŁADNIE POBRAŁO DZIĘKUJĘ ;-d

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, po pobraniu pliku potrzebuje wybrac format w jakim on ma byc odtworzony, czy to oznacza ze plik jest uszkodzony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Nie jest uszkodzony... Wystarczy dopisać do nazwy pliku ".mp4" i wszystko będzie pięknie działać ;)

      Usuń
  11. Dzisiaj w nocy będzie dostępny już 6 odcinek (dokładnie o 3 w nocy), więc prosiłbym by w poniedziałek wieczorem dało się już go obejrzec ;) byłbym bardzo wdzięczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wczoraj patrzyłem to nie było ale dzisiaj coś powinno już być :D

      Usuń
  13. Nie działa pierwszy odcinek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie działa? Coś się wyświetla? Przed chwilą sprawdzałem i wszystko ładnie działa :P

      Usuń
    2. Po kliknięciu w link nie przenosi mnie do Openload, strona w ogóle się nie ładuje, adres wygląda dziwnie, nie tak jak wszystkie

      Usuń
    3. No rzeczywiście... Ale już naprawiłem ;)

      Usuń
  14. Wrzucisz może Gra o Tron Ostatnia Warta? Ten film gdzie sa kulisy 8 sezonu, jest ponoc na HBO i HBO go od dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli taka jest tego nazwa to postaram się wrzucić ;)
      Ale nie obiecuję :P

      Usuń
  15. I jak będzie ten odc z kulis?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dałoby się wstawić od nowa 8 sezon GoT ? Niestety już nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej sprawdzić i naprawić ale zdaje mi się że zrobię to dopiero na weekend bo teraz trochę krucho z czasem :/

      Usuń
    2. Sprawdzałem... wszystko działa jak trzeba ;)

      Usuń
  17. Mogę pobrac tylko pierwszy odcinek z sezonu 1-3, żaden odcinek z sezonu 4-6 nie działa, za to dwa ostatnie sezony da się pobrac normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to jakoś naprawić ;)

      Usuń
    2. Właśnie sprawdziłem i z tego co widziałem to wszystko działa jak trzeba :/
      Nie mam pojęcia dlaczego masz z nimi problem...
      Może próbujesz przez Vidoze? Z tego już nie bardzo daję linki więc próbuj doodstream ;)

      Usuń
    3. Faktycznie, drugi link mi nie działał bo miałem włączonego adblocka... W każdym razie dzięli i sorry za kłopot ;)

      Usuń